アジア市場戦略 ASIAN Market Entry

アジア市場戦略 ASIAN Market Entry Strategy

いま改めて中国をはじめとしたASEAN各国でのブランド展開や事業を再考する企業が増えています。現在の状況を適切に判断するためには、現地に精通しかつ各国の状況を「横比較」することができるパートナーが必要です。博報堂コンサルティングアジア(HCAP)はアジアにおける事業展開・ブランディングを支援いたします。

Recently, more and more companies are reconsidering brand development and business expansion strategies in China and other ASEAN countries. In order to properly understand the current situation, trusted partner with deep expertise is necessary for comparative analysis of business landscape and opportunities in each of these countriesHakuhodo Consulting Asia Pacific (HCAP) provides business development and branding support throughout markets in Asia. 

※資料内にて取材等掲載された企業様とのNDA契約上もしくは開示を拒否、博報堂および博報堂グループのコンプライアンスに従うなどの理由により、資料のご提供をいたしかねる場合がございます。また、資料ご提供可否その理由一切の開示をいたしておりません。予めご了承いただいたうえでお申込み下さいますようお願いいたします。

 

* Disclosure of information may be refused in cases such as contents of this document falling under the scope of NDA contracts with companies that feature in this document, and compliance policies of Hakuhodo and Hakuhodo group not allowing such disclosure, etc. Moreover, any information whatsoever regarding the ability to provide the documents and the reasons for refusal will not be disclosed. We seek your prior understanding in this regard when requesting the documents.

 

↓英語版資料の下に、日本語版資料を表示しています。

The Japanese version of the document follows the English version below:

※資料内にて取材等掲載された企業様とのNDA契約上もしくは開示を拒否、博報堂および博報堂グループのコンプライアンスに従うなどの理由により、資料のご提供をいたしかねる場合がございます。また、資料ご提供可否その理由一切の開示をいたしておりません。予めご了承いただいたうえでお申込み下さいますようお願いいたします。

 

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